خدمت‌رسانی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان به زوار پاکستانی اربعین حسینی

زاهدان _ سکایی نیوز _رئیس انسجام بخشی فرهنگی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان: شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان با تأمین آب و برق و ایجاد مواکب فرهنگی، در خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین حسینی نقش مؤثری ایفا کردند.

میثم پودینه در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز گفت : از توفیق خدمتگزاری به زوار اربعین حسینی در این استان ابراز خرسندی کرد.

وی با بیان این که زوار پاکستانی برای شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی از استان سیستان و بلوچستان عبور می‌کنند، این امر را فرصتی بزرگ برای مردم استان دانست و افزود: که مردم این منطقه به شایستگی از این زوار میزبانی می‌کنند.

پودینه در خصوص اقدامات انجام شده توسط شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان تصریح کرد: «تأمین آب و برق در تمامی مرزها، از جمله مرزهای ریمدان، میرجاوه و مواکب، از مهم‌ترین اقدامات همکاران ما بوده است. همچنین در بخش فرهنگی با ایجاد مواکب در شهرهای مختلف استان، به ویژه در میرجاوه و زاهدان، به صورت ویژه پذیرای زوار بوده‌ایم.

وی افزود: که با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اوقاف، روحانیون مستقر در مواکب، امور مربوط به نماز، عزاداری و مسائل فرهنگی مذهبی زوار را به‌خوبی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند. پودینه در پایان ابراز امیدواری کرد که این خدمات اندک مورد رضایت زوار و رضای خداوند متعال قرار گیرد.

 

انتهای خبر/