شهادت اسماعیل هنیه نشان داد رژیم صهیونیستی به هیچ قانون و معاهده‌ای پایبند نیست

چابهار _ سکایی نیوز_ امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه در تهران نشان داد رژیم صهیونیستی امروز همچون اجداد خود به هیچ قانون و معاهده‌ای پایبند نیست و منطقه غرب آسیا تا نابودی این جرثومه فساد آرام نخواهد شد.

به گزارش سکایی نیوز در پیام مولانا عبدالرحمن چابهاری در پی شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس آمده است: صبح امروز خبر شهادت مجاهد اسلام جناب شهید اسماعیل هنیه در تهران توسط عوامل رژیم صهیونسیتی، مردم ایران و مسلمانان جهان را متألم و متأثر کرد.

این پیام می افزاید: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس سال‌های زیادی از زندگی پر افتخار و مجاهدانه خود را به ناچار در خارج از وطن عزیز خود گذراند و همیشه متعهد به آرمان بزرگ فلسطین بود و در این مسیر بسیاری از اعضای خانواده و بالاخره جان عزیزش را فدای آزادی قدس و فلسطین کرد.

در پیام امام جمعه اهل سنت چابهار آمده است: جنبش حماس و جهاد علیه رژیم اشغالگر با شهادت افراد هرگز پایان نخواهد پذیرفت و این مسیر تا نابودی رژیم جعلی اسرائیل ادامه خواهد داشت و شهادت شهدای فلسطینی بویژه شهید هنیه این مسیر را هموارتر خواهد کرد و بنده برای مجاهدان در این روزهای سخت آرزوی موفقیت و پیروزی بر دشمن را دارم.

مولانا چابهاری در این پیام تاکید کرد: بنده این ضایعه بزرگ را به تمام مسلمانان جهان بویژه ملت قهرمان فلسطین و مجاهدان حماس تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار مغفرت تامه و علوّ درجات و برای بازماندگان اجر و صبر مسألت دارم.

 

انتهای خبر/