فراخوان انتخاب و ثبت نام روسای انجمنهای ورزشی کارگران استان سیستان وبلوچستان

زاهدان _ سکایی نیوز _ رییس هیئت ورزش کارگری استان سیستان وبلوچستان از فراخوان انتخاب و ثبت نام روسای انجمنهای ورزشی کارگران استان سیستان وبلوچستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان سیستان وبلوچستان سعیدیان رئیس هیئت ورزش کارگری استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز با اعلام این خبر افزود: ورزش های کارگران در رشته های متفاوت در حال انجام می باشد و به امید خدا با یاری و همکاری مربیان، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان، مسئولین ورزشی باسابقه استان و شما ورزشکاران عزیز با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

این مقام مسوول با تاکید بر زیرشاخه‌های ورزشی که زیر مجموعه این هیات هستند، بیان کرد: هیئت ورزش‌های کارگری با داشتن تمامی زیر شاخه ورزشی به اندازه اداره ورزش و جوانان استان وسعت کاری و کارایی دارد.

لیکن سعی داریم در تشکیل بعضی از انجمن های ورزشی کارگران که قطعا از الزامات و مطالبات اصلی جامعه ورزش کارگران استان است ، بدنبال افراد ورزشی توانمند، شاخص و مدیر در *ریاست انجمن های دوچرخه سواری ،کوهنوردی، ورزش های همگانی، ژیمناستیک ،بدمینتون، طناب کشی،فوتبال دستی ،دو صحرانوردی، پتانک ، وشوو،اتومبیل رانی و موتور سواری، ایرو بیک،جودو، هندبال و شطرنج کارگران* هستیم تا این رشته های کارگران را بیشتر از این فعال کنیم .

در همین راستا کلیه داوطلبین احراز پست ریاست انجمن های یادشده دعوت به عمل می آید جهت ثبت نام و شرایط و مدارک خواسته شده حداکثر تا ۲۰ مردادماه سال جاری به دفتر هیئت ورزش کارگری استان واقع در خیابان دانشگاه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زاهدان مراجعه و یا با شماره های ۰۹۱۵۱۴۱۴۲۵۴ و ۰۹۱۵۳۴۸۰۳۷۵ تماس حاصل نمایید.

سعیدیان شرایط احراز پست ریاست هیئت های ورزشی کارگری را اینگونه تشریح نمود .

۱- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ۲-تابعیت جمهوری اسلامی
۳-اعتقاد به یکی از رسمی کشور
۴- نداشتن سوءسابقه

*مدارک مورد نیاز*

۱-کپی و اصل شناسنامه ۲-کپی و اصل کارت ملی ۳-کپی و اصل مدرک تحصیلی ۴-گواهی عدم سوء پیشینه ۵-کپی و اصل احکام ورزشی ۶-دو قطعه عکس ۳*۴

سعیدیان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که با تلاش این هیئت و یک همت جهادی در استان شاهد حضور بیشتر کارگران در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم و قهرمانی آنها را جشن بگیریم.

 

انتهای خبر/