توزیع بیش از ۵۶۲ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه زاهدان

زاهدان _ سکایی نیوز _ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از توزیع بیش از 562 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی طی سه ماهه ابتدای سال جاری در منطقه زاهدان خبر داد.

به گزارش سکایی نیوز روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی با بیان این خبر افزود: این فرآورده ها شامل بنزین، نفتگاز (غیر نیروگاهی)، نفت سفید و نفتکوره می باشد که در بازه زمانی یکم فروردین تا سی و یکم خردادماه سال جاری در نواحی زاهدان، زابل، خاش و سراوان توزیع شده است.

مدیر منطقه زاهدان گفت: مقدار بنزین توزیع شده در بهار امسال بیش از ۲۶۰ میلیون لیتر بوده که با توجه به اقدامات کنترلی و بازدارنده و استفاده از سامانه های مدیریتی، پیشگیرانه و نظارتی، مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۶درصدی و بیشتر از ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر صرفه جویی در پی داشته است.

وی ضمن اشاره به توزیع پایدار و مطلوب انواع فرآورده های نفتی در سطح منطقه زاهدان، میزان نفتگاز توزیع شده غیرنیروگاهی در سه ماهه ابتدای سال جاری را بالغ بر ۲۴۵ میلیون لیتر اعلام کرد که این فرآورده نیز با ۹درصد کاهش معادل ۲۴میلیون و ۲۶۹ هزارلیتر صرفه جویی داشته است.

مردانی ضمن تأکید بر مدیریت مصرف سوخت به عنوان سرمایه ملی، اجرای طرح های کنترلی و پیشگیرانه و نظارت های میدانی و الکترونیکی و همکاری سازمان های متولی و نظارتی را از مهمترین عوامل صرفه جویی و کنترل مصرف سوخت در این مدت عنوان کرد.

 

انتهای خبر/