انقلاب دولت سیزدهم در حوزه سینماسازی

زاهدان _ سکایی نیوز _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به همت دولت سیزدهم شاهد انقلاب در حوزه سینماسازی کشور هستیم که این توسعه در استان نیز مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ علی سرگزی در آیین گشایش سالن های سینمایی زهک، راسک و نیکشهر که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار در سالن ولایت استانداری برگزار شد، بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم در سینماسازی کشور انقلاب رخ داده که بر همین اساس تعداد سینماهای استان نیز افزایش چشمگیری یافته است.

وی ادامه داد: سال گذشته سینما شستون سراوان با ۲۷۲ صندلی افتتاح شد که یکی از بهترین سالن های سینما از نظر جذب مخاطب شناخته می شود.
این مقام مسئول بیان کرد: سینما تفتان خاش نیز صبح امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور افتتاح و به مردم هنردوست این شهرستان تقدیم شد.
وی افزود: همچنین شاهد افتتاح سینما فرهنگ راسک، ساحل زهک و سینما آزادی نیکشهر هستیم که راه اندازی این سالن ها خود می تواند توسعه اقتصاد فرهنگ را رقم بزند.
سرگزی خاطرنشان کرد: طبق قول مساعد رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور، ۳ سالن سینمایی دیگر نیز امسال در استان تجهیز و به مردم هنردوست این خطه تقدیم می شود.

 

انتهای خبر/