رشد ۲۰۰ درصدی زیرساخت های سینمایی در سیستان و بلوچستان

زاهدان _ سکایی نیوز _ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زیرساخت های سینمایی در دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش سکایی نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ محمد خزاعی در آیین گشایش سینما تفتان خاش بیان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم ۳ سالن سینمایی در سیستان و بلوچستان وجود داشت که ۲ مورد آن در مرکز استان و یک سالن نیز در چابهار فعال است‌.

وی ادامه داد: به همت دولت و با پیگیری ها و اقدام های صورت گرفته، اکنون ۹ سینما در شهرهای با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر این استان دارای فعالیت هستند که از این تعداد ۴ سالن امروز افتتاح می شود.
رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و جلسات برگزار شده در استانداری، ۳ سالن دیگر طی ماه های آینده به چرخه اکران و نمایش این استان اضافه خواهد شد که به نوبه خود اتفاق بسیار بزرگی محسوب می شود.
وی گفت: دولت توجه جدی به حوزه زیرساخت های سینمایی دارد که رشد صورت گرفته در همه نقاط کشور مشهود است، امیدواریم طبق قولی که به مردم و اهالی فرهنگ و هنر داده ایم، مشکلات زیرساختی در بخش سینما را در تمامی شهرهای کشور مرتفع کنیم.
خزاعی با تاکید به توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم به خصوص سیستان و بلوچستان، ابراز امیدواری کرد: این مسیر در دولت های آینده نیز ادامه پیدا کند.

 

انتهای خبر/