شرکت‌های هواپیمایی پاسخگوی تاخیر در پروازها باشند/برخورد قضایی در انتظار متخلفان

زاهدان _ سکایی نیوز _ سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: مسأله تاخیرهای طولانی مدت در پروازهای این استان به صورت جدی پیگیری شده و با متخلفان برخورد می شود.

ابوالفضل احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار سکایی نیوز بیان کرد: برخی شرکت‌های هواپیمایی در پرواز اول مرداد ماه خود در مسیرهای زاهدان به مشهد و مشهد زاهدان با ایجاد تاخیرهای ۴ و ۸ ساعته موجبات نارضایتی مردم و مسافران را ایجاد کرد که مصداق بارز تضییع حقوق عامه است.

وی افزود: این مسأله را به صورت جدی پیگیر خواهیم بود و با شرکت های متخلف که شان و حرمت مسافران را رعایت نمی کنند برخورد قاطع قضایی خواهد شد که موضوع را با مدیرکل فرودگاه‌های استان نیز مطرح کردم.

به گفته احمدزاده، در اسرع وقت مدیران تمامی این شرکت های هواپیمایی در استان را گرد هم خواهیم آورد و تذکرات لازم به آنها داده می شود چرا که این اقدامات به نوعی ترک فعل و برهم زدن امنیت روانی جامعه محسوب می شود که متاسفانه علیرغم افزایش قیمت بلیط اما خدمات آنها بی کیفیت تر شده است که باید اصلاح شود.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان تاکید کرد: تاخیرهای بیش از حد این ایرلاین تبعات زیاد و نارضایتی‌های علنی را ایجاد می‌کند و هرگز اجازه تکرار آن را نخواهیم داد و هشدار می‌دهیم در صورت بروز موارد مشابه بدون مماشات برخورد شده و برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: در این قبیل موارد نیز متولیان مکلف هستند به صورت رسمی و علنی از مردم و مسافران عذرخواهی کرده و پاسخگوی مطالباتشان باشند و نباید به گونه ای پیش بروند که از متانت و صبر مردم فهیم استان سوءاستفاده کنند و از زیربار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

 

انتهای خبر/