کشف بیش از ۱ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان وبلوچستان

زاهدان _ سکایی نیوز _ فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق مسلح مواد مخدر و کشف یک تن و ۵۵۰ کیلو گرم مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار “محمدرضا اسحاقی” در گفتگو با خبرنگار سکایی نیوز، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ هایی از حمل محموله های سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان های جنوبی استان به مرکز کشور داشتند به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان افزود: تیم های عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باند مسلح را که با ۵ دستگاه خودرو سواری و تویوتا در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان های خاش و ایرانشهر بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار “محمدرضا اسحاقی” تصریح کرد: در عملیات منسجم ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند و با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند که بر اثر اقدام تاکتیکی و آتش برتر پلیس، زمین گیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات ۵ سوداگر مرگ از اعضای یک باند دستگیر و ۳ دستگاه خودرو سواری و ۲ دستگاه خودرو تویوتا نیز متوقف شدند.

سردار اسحاقی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس از اعضای این باند مسلح و سازمان یافته و در بازرسی از خودرو های توقیفی ، یک تن و ۵۵۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و یک قبضه سلاح یوزی را کشف و ضبط کردند.

 

انتهای خبر/