روکش آسفالت ۲۳۰ کیلومتر از راه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد

زاهدان _ سکایی نیوز _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای روکش آسفالت ۲۳۰ کیلومتر از راه‌های این استان در سالجاری خبر داد.

ایوب کرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سکایی نیوز افزود: طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت مسیرهای ارتباطی با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر راه‌ها اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت روکش آسفالت در مسیرهای زاهدان – بم، زاهدان – میرجاوه، زاهدان – خاش، زاهدان – نهبندان، زاهدان – زابل،خاش – سراوان، سراوان – کوهک، سراوان – سوران و همچنین مسیرهای روستایی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به‌ اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها سرمایه‌های ملی محسوب شده و نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، روکش آسفالت مسیرهای ارتباطی به لحاظ موقعیت ترانزیتی استان و همجواری با کشورهای افغانستان و پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: تمام تلاش نیروهای راهداری که در سرما و گرما در جاده ها حضور دارند، خدمت رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای است و هموطنان می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ هر گونه خرابی راه را اطلاع دهند.

 

انتهای خبر/