بنده شهادت می‌دهم دکتر جلیلی مانند شهید رییسی جز برای خدا کار نمی‌کند

زاهدان _سکایی نیوز_ دکتر گرگیج رییس ستاد مرکزی انتخابات دکتر جلیلی در همایش بزرگ اقوام و طوایف ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در حسینیه رضویه خراسانی ها زاهدان بیان کرد : از تمام بزرگان طوایف ، معتمدین و ریش سفیدان برای شرکت در این همایش قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سکایی نیوز دکتر گرگیج بیان کرد: قشرهای مختلف شیعه و سنی آگاه و فهیم سیستان و بلوچستان با شعور بالای سیاسی افرادی را به عنوان رییس جمهور انتخاب می کنند که عملگرا ، متعهد و متخصص باشند و اقتدار نظام و مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی افزود: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امیدواریم با همت و تلاشهای شما عزیزان شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و به دکتر جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح رأی بدهیم .

دکتر گرگیج گفت: از آقای جلیلی حمایت می‌کنیم، چون آقای جلیلی را یک سرباز واقعی ایران، انقلاب و رهبری می‌دانم. نمی‌شود یکی در خلوتش طور دیگر زندگی کند و در جامعه طور دیگر عمل کند و ادعای انقلابی بودن بکند.

رییس ستاد مرکزی دکتر جلیلی خاطرنشان کرد: منت نگذاشتن برای مردم ویژگی مهمی است؛ نبایستی رویکرد رویکرد منت‌گذاری باشد؛ پاسخگو بودن و با اخلاص بودن از ویژگی‌های بارز آقای جلیلی است. بنده شهادت می‌دهم دکتر جلیلی مانند شهید رییسی جز برای خدا کار نمی‌کند و صادقانه این مسیر را دنبال می‌کند.. بنده شهادت می‌دهم دکتر جلیلی مانند شهید رییسی جز برای خدا کار نمی‌کند و صادقانه این مسیر را دنبال می‌کند.

 

انتهای خبر/