انتخابات مهم است و یک رأی هم ارزش دارد

زاهدان _ سکایی نیوز _ مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان، درجلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید مسلم لک زایی، ضمن تشریح رسالتهای بسیج،در ادارات و سازمانها،گفت: بسیج به مدیران کمک میکند تا وظایف محوله در راستای خدمت بهتر به مردم تسریع و باعث افزایش رضایتمندی شود.

به گزارش خبرنگار سکایی نیوز سرهنگ پاسدار حسن نکویی،مرحله دوم انتخابات را حساس و سرنوشت ساز بیان کرد و افزود: هرجا لازم باشد بسیجیان به میدان می آیند و در شرایط فعلی و زمان اندک باقیمانده تا مرحله دوم انتخابات ضرورت دارد تا با ارتباط چهره به چهره ابهامات برطرف و زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود.

وی با یادآوری این نکته که دشمن برای عدم حضور مردم برنامه ریزی کرده و نقشه دارد، افزود: انتخابات مهم است و یک رأی هم ارزش دارد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان، نتیجه محور بودن میزهای خدمت را از اولویتهای مهم این سازمان عنوان کرد و گفت:برق و آب رسانی به روستاها به کمک ادارات در خال انجام است. نتیجه میزهای خدمت جهادی می باشد.

گفتنی در پایان این جلسه برادر بسیجی محمدهادی طهرانی مقدم بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدمسلم لک زایی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی و از زحمات فرمانده قبلی قدردانی به عمل آمد.

 

انتهای خبر/