غافلگیری شرور و سارق مسلح در عملیات پلیس آگاهی لاشار در “شیراز”

فرمانده انتظامي شهرستان لاشار از شناسایی و دستگيري سارق مسلح با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در استان فارس خبر داد.

سرگرد “حسن شاهگلی میر” در گفت و گو با خبرنگار سکایی نیوز ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ۲۲ مهر ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان و وقوع سرقت های مشابه در سطح شهرستان های همجوار موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی با بیان این که تمام جوانب وقوع این سرقت و سرنخ های موجود به دقت مورد بررسی قرارگرفت، افزود: شگردهای خاص و اقدامات اطلاعاتی تیم خبره کارآگاهان پلیس پس از نزدیک دو ماه به ثمر نشست و یکی از عاملان اصلی این سرقت که به استان های همجوار متواری شده بود شناسایی شد.

 

این مقام انتظامی به اعزام تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی شهرستان برای دستگیری این سارق مسلح به شیراز خبرداد و گفت: پس از ساعت ها کنترل نامحسوس، مخفیگاه متهم شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر گردید.

 

سرگرد “میر” تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی لاشار در تحقیقات تکمیلی به فعالیت بزهکارانه خود معترف شد و در بازرسی از منزل وی دو دستگاه گوشی موبایل و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در ادامه تحقیقات به ۵ فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان های لاشار و بمپور اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان لاشار در پایان با بیان اینکه تلاش پلیس برای کشف سلاح بکار رفته متهم در این سرقت ها ادامه دارد، خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز ما است و پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم اجازه نخواهد داد عده ای قانون شکن با دست درازی به اموال مردم، امنیت و آسایش شهروندان را مختل کنند.

 

انتهای خبر/