دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در زابل افتتاح شد

زابل- سکایی نیوز- دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان زابل امروز (پنجشنبه) با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران پنج شهرستان سیستان و فعالان رسانه‌ای این منطقه افتتاح شد.

مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در فرمانداری ویژه شهرستان زابل با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران شهرستان‌های زابل، هیرمند و هامون، معاونان سیاسی شهرستان‌های زهک و نیمروز، فعالان رسانه‌ای و شماری از مسوولان شهرستانی برگزار شد و شمار دفاتر ایرنا در این استان به سه دفتر افزایش یافت‌.

ایرنا نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دقیق، صادقانه و به موقع دارد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح دفتر ایرنا با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه اصحاب رسانه در زمینه جهاد تبیین اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش محوری و موثر در جهت دهی افکار عمومی دارند.

رضا شریفی با تاکید بر ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه و بویژه در بین خبرنگاران و اصحاب رسانه، افزود: فقر سواد رسانه ای یکی از خلاء های موجود در جامعه است که باید پوشش داده شود.

وی ادامه داد: اقناع مخاطبان با روش‌های منسوخ و معمولی اتفاق نمی افتد و باید روش‌های نوین اطلاع رسانی را جایگزین کنید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایرنا به عنوان یک رسانه مهم، قابل استناد و اثرگذار نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دقیق، صادقانه و به موقع دارد.

وی اظهار کرد: رسانه‌های گروهی بویژه ایرنا نقش مهمی در آگاه‌سازی و فرهنگ سازی در جامعه ایفا می‌کنند که این مهم همواره نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

شهرستان زابل از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان به مرکزیت زابل است.

 

انتهای خبر/