در گفتگو با سکایی نیوز مطرح شد :

افتتاح و بهره برداری روستا بازار زاهدان

زاهدان _ سکایی نیوز _ در ششمین روز از هفته تعاون در آیین افتتاح روستابازار زاهدان مدیر تعاون روستایی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران احداث مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی «روستا بازار» در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

دادرحمن بامری در تکمیل این خبر به خبرنگار سکایی نیوز تصریح کرد: اهداف احداث این مراکز و کارکرد آنها را حذف واسطه‌های غیر ضروری بین تولیدکنندگان محصولات‌کشاورزی و مصرف‌کنندگان برشمرد.

وی افزود: این روستا بازار با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع در مرکز شهر زاهدان و ایجاد ۶۴۰ متر مربع فضای عرضه کالای کشاورزی احداث شده که برای ۵۰ نفر فرصت شغلی جدید فراهم کرده است .

بامری گفت: تعداد ۱۰۰ روستا بازار برای ۲۶ شهرستان پیش‌بینی شده که طرح‌های برخی از این «روستا بازارها» تهیه و برای تأیید تأمین منابع مالی مورد نیاز به سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور ارسال شده و برخی دیگر نیز در دست بررسی و مطالعه است.

گفتنی است این مراسم با حضور قائم مقام سازمان جهادکشاورزی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی،مدیر تعاون روستایی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار گردید.

انتهای خبر/