هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان فراخوان داد

هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان ، با اهداف وموضوع های مختلف ،فراخوان داد.

به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان، هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان با اهداف کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص و حفظ استقلال و هویت فرهنگی فرخوان خود را اعلام کرد.

 

براساس این خبرگـروه هـای موضوعـی شامل تاریـخ شناسی و باستان شنـاسی/ جـغرافیا و اقلیـم شناسی کـودک و نـوجـوان/ گـردشگـری / فِرَق ادیـان و مـذاهب عفـاف وحجـاب/ سواد رسانه ای / علـوم پایه/ فنی و مهندسی دفــاع مقــدس/جـهادتبـیـن/ علوم انسانی و ادبیات خواهد بود. بر اساس این خبر شـرایـط شرکت در هشتمیـن دوره جـایـزه کتـاب سـال سیستان وبلوچستان به شرح ذیل می باشد:

 

۱ – پدید آورندگان آثارباید اهل یا ساکن استان باشند،پدیدآورندگان غیربومی درصورتی که اثری مرتبط با استان سیستان و بلوچستان داشته باشنداجازه شرکت دراین رویداد رادارند.

۲- فقط کتاب هایی بررسی می شوند که پدیدآورنده یا ناشر کاربرگ ثبت نام را در تارنمایhttps://ketabsal.ketab.ir این جایزه پر کرده و به همـراه دو نسخه از کتاب به دبیـرخانه ارسال کند.

۳- پدیدآورندگان و ناشران بامراجعه به دبیرخانه انتخاب کتاب سال و ارائه دوجلد ازهرکتاب دراین رویدادشرکت خواهندکرد،کتاب ها مسترد نخواهدشد.

۴- کتاب های دوره ای درقالب یک اثرداوری خواهندشد،مگراین که هرجلد استقلال موضوعی ومحتوایی داشته باشد.

۵- کتاب های مجموعه مقالات و سخنرانی ها اگر دارای موضوع واحد باشندبررسی و داوری خواهندشد.

۶- آثاری که در دوره های قبل انتخاب و برگزیده شده باشند از فرآیند داوری حذف خواهندشد.

۷- آثاری که ازابتدای ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱چاپ شده باشند،موردپذیرش قرار می گیرند.

۸-کتاب های کمک آموزشی وعکس برداری شده ازمنابع خارجی پذیرفته نمی شوند.

۹- کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.

 

گفتنی است شرکت کنندگان می توانند، آثار خود را تادهم شهریور ماه ۱۴۰۲ به آدرس بولوار خرمشهر،خرمشهر ۱۴ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان ، دبیرخانه هشتمین دوره جایزه کتاب سال ارسال نمایند.

این دبیرخانه زمان برگزاری آیین پایانی این دوره را اواسط بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

 

انتهای خبر/