پاسخگویی به ۲ هزار و ۷۰۰ گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ ،طی ۲ ماهه امسال
به گزارش پایگاه خبری سکایی نیوز- ایرج حسن پور ،با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت :در بازه ی زمانی یکم فروردین ماه لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه،از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره صمت استان به تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی مردمی( معادل ۵ هزار و ۶۹۹ دقیقه ) ، پاسخ داده شده است.
وی افزود: براساس آمار ثبت شده در سامانه ۱۲۴ ، میانگین زمان پاسخگویی کارشناسان این مرکز یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده که پایینتر از استاندارد تعریف شده ( ۲ دقیقه ) بوده است .
حسن پور ادامه داد:درهمین مدت نیز تعداد ۸۴۳ تماس صوتی ضبط شده از طریق صندوق صوتی نیز،توسط کارشناسان مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی وپایش خدمت ، این اداره ثبت و برای رسیدگی ارجاع گردیده است.
مدیرکل صمت استان در ادامه خاطرنشان کرد:بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی طی همین مدت ، مربوط به گرانی کالا بویژه موادغذایی ،خوراکی نوشیدنی ،روغن،مرغ، خودرو وخدمات خودرویی و عدم رعایت ساعات کار نانوایی ها وگاز مایع و طرح یکپارچه خودرو بوده است.
گفتنی است بر اساس نظر سنجی سامانه بالغ بر ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی به صورت الکترونیک از نحوه ی پاسخگویی رضایت کامل داشته اند که این موضوع نشان دهنده ی توجه ویژه این اداره کل به موضوع استفاده از نقش مردم در فعالیت ها می باشد.
انتهای خبر/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0