پیام تشکر رئیس هیئت ورزش کارگری استان سیستان وبلوچستان

زاهدان _ سکایی نیوز _ پیام تشکر رئیس هیئت ورزش کارگری استان سیستان وبلوچستان به مناسبت حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات و تبریک به نهمین رئیس جمهور منتخب مردم.

به گزارش خبرنگار سکایی نیوز متن پیام تشکر رئیس هیئت ورزش کارگری به مناسبت حضور پرشور جامعه ورزش کارگران در انتخابات و تبریک به نهمین رئیس جمهور منتخب مردم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات به عنوان تجلی اراده مردم موهبتی الهی است که به برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی نصیب مردم ایران گردید و همواره آنچه در آن اصالت داشته میزان حضور آحاد جامعه بوده است که بحمدلله فزونی مشارکت در مرحله اخیر، موجبات خرسندی علاقمندان به سربلندی ایران عزیز را فراهم آورد.
اکنون که به لطف عنایات حضرت ولیعصر ارواحنا‌فداه، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان به پایان رسیده، وظیفه می‌دانم مراتب تشکر و سپاسگزاری صمیمانه خود را تقدیم ملّت هوشیار و رشید ایران اسلامی، به ویژه جامعه کارگران ولایتمدار سیستان وبلوچستان نموده، و به پاس آگاهی، همّت و حق شناسی این جامعه بزرگ، جبین سپاس به آستان خداوند متعال بسایم.

این مشارکت عظیم مردمی پس از مصیبت سنگین فقدان رئیس جمهور شهید، نقشی حیاتی در آینده ایران و نظام مقدّس جمهوری اسلامی داشته و پاسخی هوشمندانه و قاطع به خنّاسانی است که در پی ایجاد محیط یأس‌آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی بودند. مردم آگاه و مؤمن خصوصا جامعه کار و تولید با حضور بی‌سابقه خود در انتخابات، به همه دنیا فهماندند که ملّت ایران همچنان بیدار و هوشیار و در صحنه و آماده صیانت از دستاوردهای بزرگ چندین ساله خود و پاسداری از حریم حرمت خون شهداست.

همچنین لازم می‌دانم به رئیس جمهور منتخب‌مان جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق و تفضّل الهی را برای آن بزرگوار مسئلت می‌نمایم. رجاء واثق دارم ایشان در ادامه‌ی راه شهید رئیسی از ظرفیت‌های فراوان استان سیستان وبلوچستان و توانمندی‌های نیروهای متعهّد و انقلابی چرخه تولید و اقتصاد جامعه کارگران برای خدمت به مردم و پیشرفت این خطّه محروم استفاده خواهد نمود، ان‌شاءالله.

حسین سعیدیان
رئیس هیئت ورزش کارگری استان سیستان وبلوچستان

 

انتهای خبر/